This is what I'm made of.

Wow. Alltså, Ma Cherie. Hon går bara från klarhet till klarhet. Hon är så jävla bra just nu! Det är roligt att rida igen, jag kan göra mer saker på henne, de enkla bytena blir bara bättre och bättre. Idag gjorde hon enkla byten med ETT skrittsteg emellan! Snart gör hon riktiga byten alltså. Och det har gått en vecka sen jag kom hem! :o 


Efter var jag med lite på "agilityn" som de hade i ridhuset. Presenningen var superläskig i början, men i slutet stod hon på den, med alla fyra benen och sänkt huvud och slickade sig om munnen. Himla bra! 
Efter det blev det lite enkel lastträning, hon gick upp med alla fyra benen ett par gånger på lämmen och en gång var hon till och med inne med två ben i transporten! Sen tyckte jag det räckte faktiskt. 

Nu ska jag snart duscha, hänga tvätten och äta något. Sen ska jag ta bussen till Åstorp och Johanna kl 17.35. Imorgon blir det tävling och fodring tidigt! Jippie liksom haha :P Men hästarna måste ju ha mat! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0