Stretchning och handwalk på schemat

Ja, eftersom Mache tränade sin kropp igår ganska rejält så fick hon sig en stretchning av alla fyra benen, som också hjälper i ryggen och sen en handwalk på 20 min. Därefter fick hon komma in i en nymockad box med fleecetäcket på :) Lite pyssel idag bara, kan va skönt det med!
Sen mockade jag Calories box också så det blev en ganska snabb stallvisit idag, 1,5 h kanske :)

Imorgon har jag sista dagen på traktorkörningen, jag och Becca ska köra Claasen själva har vi för oss! Vi får väl se hur det går ;) haha!
På eftermiddagen ska jag till hööks och handla vantar och pannband, känns som om det är dags nu! Sen ska jag klippa mig hos min kära vän Jessie!
På lördag blir det mest troligen lite träff med vänner och sen blir det tävling på söndag! Fullspäckad helg :D
Saknar Ramsbrock!
 Our Team ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0