Hur kunde det blir såhär fel!?

Hm.. Jag funderar på en sak. När jag blev tillsammans med Krille slutade ett par människor prata med mig men började igen efter ett par månader. Nu när jag gjorde slut så slutade de prata med mig igen. Hur gick det till egentligen? Om man blir arg för att jag blev tillsammans med honom borde man väl va överlycklig för att vi gjorde slut? Eller hur var det nu? Dubbelmoral till max.

Förövrigt var Mache jättefin idag! Jag red igenom henne som satan igår, hon var så trött efteråt, jag trodde faktiskt att hon skulle lägga sig ner direkt när hon kom in i boxen men hon var pigg och glad efter avskrittningen igen. Men hon blev iaf ordentligt igenomriden, hon blev svettig till och med uppe på rumpan ;o
Idag var hon iaf väldigt mjuk och fin! Så ridningen igår gjorde resultat iaf :D Jag red enkla byten idag igen och gjorde många halter, där jag faktiskt kände att hon inte la sig på bogen utan hon var i uppförsbacke även i halten! Har aldrig känt det på henne, bara genom att sitta djupt som fan. Hon är så snabb på att lära sig! Det är sjukt, rent ut sagt :D
Jag fick sen ett meddelande på facebook från en på Ramsbrock. Det gjorde mig så grymt glad, jag kände mig saknad för en sekund!



Det är sånt litet som gör att man saknar Ramsbrock mer än Sverige ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0