Give your heart a break.

Skolan idag! Eller, ja, Ranarp City och Skalkagården :) Traktorkörning gick super idag! Jag körde först Lamborghinin med Rebecca, sen körde vi Deutzen också :) Därefter körde hon Claasen och jag väntade på henne. Och sen skulle läraren till Claasen dricka kaffe så vi körde MFn sålänge. Rebecca först och allt gick bra! Jag längtade inte direkt efter att köra med den, för den är så dum att köra :P Men allt gick faktiskt skitbra! Jag lyckades faktiskt till och med hitta dragläget utan att den hoppade fram :D
Sen skulle jag köra Claasen också och jag fick min första svårighet, jag mötte två bilar uppe vid vägen. Så jag fick köra in till kanten och stanna där, vänta tills de kört förbi och sen starta från diket igen. Det gick faktiskt asbra! Sen körde vi tillbaka till gården igen och gjorde lite teori innan vi åkte tillbaks till Ängelholm.

Nu har jag precis kommit hem. Ska ner till stallet sen och skritta Mache lite. Hon ska bara mjukas upp i kroppen lite, hon brukar kunna få ganska rejäl träningsvärk efter att man hoppat, eftersom hon överdriver alla rörelser :P Så hon får sig ett skrittpass och lite böjning och sånt idag.
Imorgon är sista dagen på traktorkörning för denna gången och då ska jag och Rebecca köra Claasen själva! Skitkul att köra traktor juu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0