You can bet on me.

Kommer ni ihåg att jag skrev i fredags att jag skulle avlida under detta lovet? Två dagar, och jag är död. Jätteseg och trött, så fort jag sitter hemma iaf. Så lite att göra! Egentligen har jag massor att göra, som att städa till exempel, men så fort jag kommer hem från stallet så blir jag trött :( Imorgon blir jag nog pigg iaf!! Jag och Rebecca ska in och kolla tävlingarna tillsammans, så jag åker från stationen 09.21 :D Äntligen lämnar jag lilla Perstorp, inte för att där är något fel på Perstorp (eller jo, det är stora fel på Perstorp) men ändå! Jag får åka till min underbara skola igen :D
På torsdag blir det bio med tjejerna och sen blir det tävlingarna igen på fredag. Måste titta på lilla Angelo ju! Tävlar stora klasser till helgen ;)

Förövrigt ska jag lägga mig i ett bad snart och sen blir det lite mat också med pappi sen.
Jag red Mache lite idag, jätteduktig var hon, gjorde byten på andra försöket och sen red Torun henne lite också. Hon känns nämligen som om hon lägger sig till höger i vänstervarvet för att komma undan arbete, för det känns som om jag glider åt höger hela tiden men sadeln ligger kvar när jag stannar. Så hon kollade av henne och visade sen hur jag skulle rida och hur det skulle kännas.
Under tiden Torun red Mache så fick jag rida Fashion lite, rätt kul att känna på henne lite nu när Torun rider henne regelbundet, hon är ganska mycket bättre då ;) Sist jag red henne så red Torun inte henne alls för hon var så sjuk då. Stor skillnad!

Imorgon ska jag rida Mache på hopplektionen, vi ska kolla av var hon ligger någonstans, så vi ska hoppa en liten bana och se hur pass mycket galopp och hur jag ska rida för att hon ska komma över 90 cm. Sist hoppade hon 85 och det var inga problem :) Men det var en linje med tre räcken, oxrarna behöver jag också ju ;)

Iaf, nu ska jag slänga mig i badet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0