Who owns my heart, is it love or is it art?

Skolan idag gick fort och bra! Bra lektioner, roliga lärare och slutade tolv, kan ju inte bli bättre! :D

Ma Cherie var också duktig idag! Gör rena galoppombyten från höger till vänster, lite sämre på det andra hållet dock. Men det kommer! :) Bara att fortsätta träna och träna.

Imorgon går jag till tolv, har dessutom ridning från 11 till 12. Annars är det väl inga höjdarlektioner imorgon, biologi och matte, jippie liksom.
Nu ska jag iaf gå och duscha min onda kropp, Mache stannade lite tvärt en gång idag så jag slog ihop ryggen typ. Får väl se om jag kan röra mig imorgon :P Painkillers!! Sen ska jag iaf sova, är så grymt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0