Where have you been?

Mache vet verkligen hur man ska göra sin ryttare glad. Hon gör min dag gång på gång och det finns ingenting bättre än henne. Verkligen inte alltså :')
Idag red vi bara lite vanligt, hon vilade igår istället för idag och det gjorde också att hon var lagom pigg idag! Hon låg på ganska bra, och var pigg och arbetsglad. Däremot blir det lite för mycket ibland och hon blir stark ganska lätt. Just också eftersom hon har den lilla nacken med.. Men det blev bra, skummade gjorde hon iaf runt munnen och det är ett gott tecken :) Gjorde några väldigt fina trav-halt,halt-trav-övergångar också, och fina galoppfattningar samt ökningar. Travökningarna börjar komma fram också och det är bra!

Nu ska jag inte göra någonting annat än att glo på film. Jag såg btw det första avsnittet av Merlin säsong 5 innan, Arthurs Bane Part 1, och jävel vad bra det ska va då! :O
Sen blir det duschen senare och sen sova. Imorgon är det hoppeträning i skolan :D Så får vi väl se om jag ska ha A-man eller någon annan. Det beror på om Spiden rider imorgon eller om de har teori.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0