Världens bästa häst! <3

Ma Cherie var sååååå duktig idag på hoppträningen! Det märks att hon älskar att hoppa, och att hon litar på mig :D Hon har idag hoppat vattenmatta, läskig grind, solfjäder och trekombination för första gången i sitt liv. Ett stopp på mattan och ett stopp på solfjädern, men annars ingenting :'D
Därefter redde jag upp allting som var dåligt och nu mår jag bra igen :)

I skolan idag hade vi först matte, sen rast. Därefter hade vi biologi och skulle ut i skogen.
Ridlektionen idag var däremot väldigt intressant! Jag fick rida A-man :D Väldigt trevlig häst, lite stark vissa stunder men superfin annars! Stora gångarter, hoppar tydligen också bra, det vet jag däremot ingenting om. Men ändå himla rolig! Det var klart svårt ibland eftersom han är en vinglig fyraåring men Ida-Maria tyckte jag skötte honom bra ändå :D Så det var roligt. Förmodligen kommer jag ha honom nästa period också, sa dem. Så jag får önska Harald nästa gång! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0