Underbara fredag!

Idag är det äntligen fredag igen. Snart är det måndag igen med andra ord :D 

Idag har vi haft världens grymmaste debatt, mitt "lag" vann! Vi var iaf grymt lika så Jonas och Uffe kunde nästan inte bedömma den haha! 
Innan dess hade vi Entreprenörskap och vi började prata om showen, så awesume! haha, vi är redan sjuhunda meter framför Petra i planeringen men ändå! 
Efter lunch hade jag engelska, där jag pratade engelska med mina vänner, som svarade på svenska. Det lät nog lite roligt! haha. Därefter hade vi biologi och sen slutade vi för dagen. Bussen kom däremot fem minuter för sent till skolan så den va ganska sen därifrån också, men han kunde åtminstone stampa på gasen och vi hann ändå med vårt tåg 17 över! :) 

Nu ska jag äta något, sen ska jag ner till stallet och hjälpa till i stallet lite. Mache får vila idag, det har verkat som om hon har behövt det de senaste dagarna. 

Ikväll blir det Heartland-mys och trevligheter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0