Turn up the love.

Om ni undrar varför det ibland kommer lite random rubriker som egentligen inte har någonting som helst med att göra med texten så är det för att det är just den raden i en låt som kommer precis när jag ska skriva en rubrik :) Så nu vet ni!

Idag är det lördag, jag vaknade vid halv nio -.- Jag är nog en morgonmänniska ändå, skittrött på kvällarna och pigg på morgnarna, och om nu fallet är så så har det skett en drastisk vändning! Förr i tiden (haha nu lät jag gammal, no worries, är fortfarande bara sjutton. sjutton också!) så vaknade jag vid typ halv tolv? ett? ja där omkring. Nu får jag inte sova längre än till nio, dessutom kan jag vara uppe i 16-17 timmar, sova 7-8 h och sen vara pigg och uppe igen länge. Undrar om jag börjar bli vuxen?
Nu kom jag ifrån ämnet, det är lördag. Denna lördagen kommer jag först att fixa alla saker till morgondagens tävling. Därefter ska jag ner till tävlingen och vara funktionär i några timmar. Innan dess ska jag dock också duscha för sen åker jag direkt till Kronotorp från anläggningen, det blir enklast så :) Och då ska jag alltså på släktträff!

Nu tänkte jag sätta igång med mina stövlar. Därefter ska Dellas benskydd fixas, schabraket ska borstas av, det blev luddigt i tvätten, och sist ska alla kläder för imorgon läggas fram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0