Träningsvärk.

Ja, inte jag alltså men Mache. Hon var seg, stel, trött och ville inte jobba idag, vilket jag redan visste. Så som hon hoppar är det inte konstigt att hon får ont i kroppen :P
Det blev alltså ett litet enkelt pass idag. Jag skrittade hennes ett tag i början, böjde henne i båda innersidorna runt om pallen så hon gick igenom helt. Sen travade vi lite och tog ungefär en halv volt galopp i båda varven sen skrittade jag av igen. Snabbt och enkelt alltså ;) Så får det bli när hästen är så trött att hon knappt orkar gå någonstans!

Imorgon är det fredag!! Vilket är helgött, med tanke på att vi har sovmorgon. Däremot har vi också den längsta dagen på veckan, går hela vägen till tre! :O Haha, ska vi säga, ettorna går till fyra ^^
Så nu blir det en lång och mysig dusch och därefter blir det ett låångt sovpass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0