Tävlingshelgen över.

Tråkigt nog inte min tävlingshelg.. Men nästa söndag så! :D Hemmatävling LB/LB+5 på söndagen. Gytt :D 

Della var jätteduktig, hoppade tre felfria rundor och piloten var inte dålig hon heller ;) 
Så många fina rundor, Perstorp hade en bra form, men ett STORT misstag från deras sida gjorde en av våra ryttare lite förvirrad och tyvärr blev det tre av fem nollor = 60%. 

Väl tillbaka hemma i Perstorp så hade jag och Mia kvällsjour ovanpå allt. Så när jag mockat hos Mache tog vi in hästarna så de kom in alla innan det blev mörkt. Fodringen gick fort och nu är jag hemma vid min kära dator. Jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga den, sen ska jag sova. Skola imorgon :D:D Jag är nog bra sär alltså, längtar efter skolan.. 

Jag funderar skarpt på att ha en frågestund här på bloggen. Man kommer att få ställa vilken fråga som helst, om vad som helst T. ex. "Är du kär?" eller "Varför dör illrar?" och jag kommer isåfall svara på ALLA frågor, i ett inlägg, så bra jag kan :) Skulle det va kul? Säg till isf! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0