Standing in the hall of fame, and the worlds gonna know your name.

Just hemkommen från Gråmanstorp! Varit med Torun på tävling, Fashions andra tävling. Hon var jättefin och skötte sig verkligen som en dressyrhäst. Procenten kommer de också, när Fashion får lite mer rutin bara :)

Nu ska jag titta lite på Heartland, Mache är fixad, mockat och så. Så jag har en ledig kväll för en gångs skull, eftersom jag kommit överens med mig själv och Torun att Ma Cherie ska få vila hela helgen. Hon har haft en intensiv period med mycket nya intryck och många nya övningar och så. En liten vila gör henne bara gott :) Därför får hon ha ett par dagars vila nu innan vi kör igång som vanligt igen :)


För vi lever alla med känslan att falla och vid tomhetens botten står vi på toppen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0