Släpp allt och känn hur vi lättar.

Givande men kort dag idag! Har haft sammanlagt en kurs idag, svenska :P Anders, vår engelskalärare, var sjuk så Jonas tog den timmen också och hade svenska.
Jag skrev nästan klart min argumenterande text, så jag kan fokusera på debatten fram till fredag, då stordebatten ska bli av. Inte världens enklaste ämne jag valt att skriva om på argumenterande text, men det ska nog gå! :)
Vi hade också en pjäs idag, med två tjejer som skulle utspela självskadelse. Det var faktiskt väldigt intressant, och man kunde verkligen känna smärtan igenom dem, även fast de bara spelade. Grymt duktiga skådespelerskor, de kommer nog bli något!
Och efter pjäsen hade vi svenska igen! Tur man har en grym lärare bara, annars hade det nog blivit lite tråkigt, men där är aldrig en tråkig stund på hans lektioner! :)

Bussen till knutan var så jävla full sen så jag trodde verkligen vissa människor skulle smälla av haha! Rebecca är en av dem ;P Så grym kommentar hon la, så det var sjukt!
Tåget sen så sov jag hela vägen hem nästan, jag fick till och med sätta alarm för att jag skulle vakna i tid haha :P

Snart ska jag ner till stallet, men innan dess ska jag med pappa och handla för de ska elda upp gasol i byn senare, så vi tänkte titta på det, häftigt jue!! :D Sen tänkte jag också baka en kladdekaka innan stallet. Goott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0