Skrämmande..

Det är nästan skrämmande vad högt min statistik steg igår, när jag skrev det första inlägget. Konstigt att man är intressant när något går dåligt i sitt liv men inte annars! Haha!

Idag har jag varit i skolan. Två av de bästa lärarna hade jag iaf idag, och det var ganska chill. Imorgon börjar jag inte förrän 10 (!) så jag har två timmars sovmorgon :D Hur bra som helst!
Efter skolan var jag hos min syster och bakade kanelbullar. Jättegoda blev dom, och sen tittade jag på en del av Lejonkungen med Axel och Emma innan pappa hämtade mig.
Nu ska jag snart ner i stallet och rida den fina lilla hästen lite! Tänkte bara ta ett litet lugnt skritt och travpass idag för hon hoppade igår, och hon får ganska mycket träningsverk efter hoppningen. Men iaf, stretchning blir det också så hon blir mjuk i benen igen :)
Nu äre mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0