Skolarbete till hundra!

Skolan idag har varit lång men ändå rolig! Är så himla härligt med lärare som man verkligen tycker bra om och som är allmänt härliga :) 
Jag var på skolan redan 1,5 h innan vi började i morse för att jobba med min svenskauppgift, bland annat. Detta året ska jag verkligen ta vara på tiden man har och göra allt jag kan på den. Det ska bli roligt att se om det blir någon ändring i betyget då :)
Ananrs har jag haft Entreprenörskap, Svenska, Engelska och Biologi idag och alla fyra lektionerna har varit bra och chill. Som sagt, härliga lärare! ;)

Nu ska jag sätta mig och fixa ihop en liten affisch till öppet hus och sen ska jag ner och rida tänkte jag. Ikväll blir det lite mer kluring på debattuppgiften och den andra svenskuppgiften. Jag ska också göra klart biologiuppgiften! Effektivt arbete var det ja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0