Skola + ridning!

Skolan idag var snabb, eller den gick fort iaf. Hade rätt okej lektioner också, matte, engelska och svenska, och slutade tolv. Lagom gytt! :)

När jag satt på tåget så somnade jag och höll på att missa Perstorp! :O Haha, jag vaknade precis utanför typ :P Känns som om jag ska sova nu så fort jag har duschat ;)

Mache var också fin idag, lite överskottsenergi men det var kallt ute och hon vilade igår så förståeligt iaf. Gjorde galoppombyten idag jättebra, i början och sen blev hon lite för ivrig och ville byta innan jag och då blev det lite obalanserat och då gick det inte. Så sen vände jag på ett annat ställe och bytte och då gick det bra för då var hon inte med på det :P Sen var hon iaf jättefin! :)

Imorgon ska jag ta tåget 7.21 och va på skolan innan jag börjar för att börja med min argumenterande text. Sen börjar jag 10 och slutar tre. JIPPIE! Veckans längsta dag haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0