Onsdag.

Påhittig rubrik right? Jag vet, jag är grym.

Idag har jag varit i skolan som vanligt dårå, matte direkt på morgonen, därefter rast och sen biologi. Film om islandskap på biologi, himla söta ungar var där! Sen hade vi ridning och jag red A-man.
I början var han smått spänd och gick och glodde på precis allt. Senare slappnade han av efter många övergångar och så.
Sen i galoppen var han lite dum i vänstergaloppen men högergaloppen var super idag! Han ville till och med samla sig lite.
Ann sa iaf att takten och formen var riktigt bra, och att i vänstergaloppen måste man bara rida honom rakt i princip, för att han ska hitta rätt. Han slänger lätt ut sin bog åt höger nämligen. Men annars var han jättefin!

Mache får sin vilodag idag istället för imorgon. Och jag med för den delen, har varit så grymt trött idag, och ridningen på A-man gjorde inte det hela bättre, om vi säger så ;) Det gjorde iofs inte, trötthet av träning är mycket bättre än trötthet av sömnbrist :P
Så därför tar jag en "day-off" idag från stallet, Mache får vila och jag får vila :)
Nu ska jag iaf ner i byn och handla för att kunna baka kladdkaka och det blir dagens fika! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0