Make this dream the best I've ever known.

Riktigt bra dag idag! Både Della och Mache var fina. Della hopptränade, hoppade både oxer och räcke på 1m nemas problemas!
Mache fick sig först en skrittrunda i skogen med Malin och Missy, supermysigt! Mache behöver det också för hon behöver slappna av lite mer i skritten :) Sen red jag henne lite på banan och gjorde lite byten, innan jag tog in henne :)

Skolan idag gick också bra. Vi hade först matte, och det gick faktiskt helt okej, när jag och Becca fattade det tillslut. Efter det, var Anders sjuk idag igen så vi hade bästa läraren i två timmar istället, Jonas :) Däremot delade vi upp timmarna och hade svenska en timme och engelska en timme, så vi faktiskt skulle hinna färdigt med engelskan också ;)
Efter så åkte jag med Johanna till Åstorp, för det var ett nytt tåg, så jag kunde ladda telefonen lite. Sen satt jag kvar i Åstorp och inväntade mitt tåg. Härlig dag ändå! :D

Nu ska jag snart gå och bada idag igen, tror jag. Hann inte ligga så länge igår :) Älskar att bada :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0