Lyckligare nu!

Just nu finns det ingenting som kan fucka upp mitt liv. Det skulle väl va om Mache blev skadad eller något, men det betvivlar jag ;) Hon är ganska försiktig av sig :) 
Jag är bara så himla glad varje dag, jag vaknar till och med glad och det har jag aldrig gjort under de senaste 7 åren typ. Det finns ingenting som kan stoppa mig från att göra vad jag vill, jag har helt underbara vänner och jag älskar verkligen skolan jag går på. Aldrig förr har jag verkligen kämpat för att få bra betyg, det har liksom bara flutit på innan och de har kommit "automatiskt". Nu vill jag verkligen detta och jag vill verkligen till skolan! Det finns ingen tråkig dag med de vänner som jag har, och vi går aldrig hem från skolan utan att ha skrattat minst en gång. 
Jag har till och med börjat gå till skolan utan smink, det har inte hänt de senaste 6 åren. Jag har slutat försöka dölja mig själv, om man verkligen tycker om en person ska man kunna tycka om den även utan en massa fina kläder och smink. Jag vill kunna va äkta, inte fake. Detta gör bara att jag mår ännu bättre! :) 
Mache är också helt underbar, underbar att rida och att hantera, sålänge jag är på marken så går hon vart jag än går och blir inte rädd för något. Det händer fortfarande lite när jag sitter i sadeln, men mindre och mindre! Hon är verkligen på väg mot tävlingarna nu, och det är himla roligt, eftersom jag ridit in henne själv med hjälp av olika personer, men det är jag som spenderat alla timmar i stallet och gjort henne till den hästen hon är idag :') Då är det faktiskt extra speciellt. 
Som det ser ut nu, så kan ingenting förstöra mina dagar. Jag kör mitt eget race och antingen får man hänga med eller stanna där man är, för jag tänker inte stoppa upp någonting längre. Detta är mitt liv, jag lever det hur jag vill, och jag tänker inte leva efter någon annan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0