Jaha, och nu då?

Ja, nu har jag lov i en vecka. Vad ska jag nu göra då? Vem ska få mig att skratta om dagarna, om inte mina underbara vänner och underbara lärare? Hopplöst med lov ju!

Imorgon ska jag fixa allt till tävlingen på söndag, innan jag ska ner till anläggningen om va funktionär. Om det ens blir några timmar för mig, det är inte överdrivet mycket starter. Efter det blir det släktträff i Ljungbyhed med min härliga släkt, och sen ska jag hem och sova. På söndag är det min tur att tävla = upp tidigt och fixa hästen, eftersom jag inte hinner göra det kvällen innan. Därför ska alla saker fixas imorgon innan jag åker till tävlingen, för jag kommer förmodligen åka direkt till Lj-hed efter :)

Därefter har jag bara ett tänkt biobesök och sen tänkte jag faktiskt ta mig in till Helsingborg och titta på när Angelo går 145 hoppning på fredag ;) Om jag nu inte missförstod Gunnar ;)

Japp, jag kommer avlida under detta lovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0