Ingen ridning ikväll!

Nä, Mache fick sig en till vilodag. Jag var för arg för att rida :) No worries, är inte arg nu längre ;)

Innan idag hade jag en helt grym skoldag, grymma lektioner med grymma lärare! När jag slutat klockan 12 åkte jag in till knutan och mötte upp Jessie där. Så tog vi en runda in till väla, Jessie skulle ha en tröja och jag behövde ny foundation. Så det fick bli så :) Vi pratade också väldigt mycket, så det blev trevligt.
När vi kom hem till Perstorp sen så gick vi hem till henne och hon klippte mitt hår. Raklugg denna gången och mycket uppklippning, så nu är det lite mer volym i det ^^
Sen pratade vi lite till innan jag stack hem. Bytte om och mockade hos Mache och sen åkte jag till Emma och pratade ännu mer där. Mycket prat idag! Men det är bra :) Det behövs dagar som dessa också.
Imorgon är det ridning i skolan, efter en mattelektion och därefter en biologilektion. Som tur är att vi slutar efter ridningen klockan tolv ;) Himla bra schema alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0