Ikväll skiter jag i allt.

Jag känner för att skriva något riktigt djupt och rörande. Jag vet faktiskt inte vad för mitt liv är så jävla bra för tillfället! Det känns som om allt börjar landa på plats nu och det är så himla skönt.
Jag vaknar varje dag och VILL till skolan. Det är inte en enda dag i veckan som jag inte vill till skolan. Nästa vecka är det lov, kommer fan dö av tråkighet för så roligt som vi har i skolan har man inte ofta på skolor.
Alltig börjar verkligen falla på plats och jag skiter i precis vad fan folk tycker om mig. Jag är den jag är och det är ingen som kan ändra på det. Jag vill vara jag, jag är faktiskt till och med nöjd med mig själv. Jag förstår inte alla dessa år som jag tyckt illa om mig själv och min kropp, samtidigt som jag inte vet vändpunkten för det heller. Jag vill inte leva något annat liv än det jag lever och det känns så jävla skönt!

Just nu finns det ingen som kan stoppa mig, ingen som kan trycka ner mig eller få mig illa till mods. Jag står stadigt på mina två ben och de kan alltid försöka, vilket många gör varje dag men det bara rinner rakt av mig. Det går bara in genom det ena örat och ut genom det andra. Detta är inte i ett försök att vara kaxig, jag vill bara tala om mina känslor på ett positivt sätt, för det finns ingenting mer positivt än en person som vågar stå för precis vad fan som helst. Jag står för vad jag säger, när jag säger att det finns många idioter i världen och när jag säger att jag går på, enligt mig, den bästa skolan man kan gå på! Att det är mer än 1 h resväg enkel resa för mig ingenting, för det är få skolor man längtar efter.
Och speciellt till mina vänner, tack för att ni finns! Jag vore ingenting utan er, självsäkra och stadiga vänner är det viktigaste! Tack! Tack tack tack! Ni betyder verkligen guld för mig <3
Och förresten, Helsingborgs Ridgymnasium, det är min skola det. Och det är jag stolt över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0