I want the world to see what you mean to me.

Red Mache innan idag. (btw, jag tror jag fått något under min a-tangent, så om där är någon bokstav borta är det förmodligen ett a) Hon vr iaf jättefin! Jag provade att lägga en annan padd under sadeln idag. Eftersom hon varit seg och konstig med sadeln och bara gelpadden, men hon reagerade ingenting nästan när jag red barbacka, så tänkte jag att det kanske var sadelns fel (eller fel och fel, det är nog bara nu i en växtperiod) och det var nog så, för padden hjälpte! Hon var sitt pigg alerta jag igen och det var en härlig ridtur idag. Dessutom låg det morötter i ridhuset och Mache kunde ju inte låta bli att stjäla en när hon skulle kolla på vad det var för något ;)
Hon är bara en så härlig häst, det är en stor fröjd att få rida henne! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0