I heard him say I can't dance.

Har precis kommit hem från stallet. Idag red jag på Mache för första gången barbacka! Jag har suttit lite på henne innan och det märks att hon är grymt mycket starkare nu för då låg hon i handen och man gled fram på halsen hela tiden, nu sitter man stilla och hon går i uppförsbacke! :D Jag bara satt och log hela tiden och nynnade lite, haha, måste sett roligt ut men hon är bara för härlig! <3
Nu ska jag ta en dusch och sen blir det snart sängen. Kom hem ganska sent idag från stallet för att jag kom dit sent också :)
Jag har dessutom fått sysselsättningar till lovet, jag ska klippa Dunder, rycka Dellas man och Dunders också för den delen. Haha, Annica håller mig allt sysselsatt! Men det är bara roligt :D

Nu ska jag också hålla tummarna för att allt som ska gå vägen, går vägen imorgon! Hoppas hoppas hoppas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0