Hemma igen!

Så nu har jag landat hemma igen efter en superhärlig eftermiddag och kväll tillsammans med min släkt! Härliga och roliga människor som man verkligen kan vara sig själv med, lika roligt varje år! :) Jag har också märkt det på mig själv att jag har öppnat mig mer mot andra människor för idag kunde jag till och med starta egna konversationer och skämta med mina kusiner utan problem! Tror minsjäl Tyskland hjälpt mig med en hel del ;)

Imorgon är det tävling med Della, första på evigheter känns det som! Ska hoppa en LB och LB+5 och jag hoppas att det kommer gå bra! Det är bara fem startande i första klassen, så man får hålla koll på vad de andra ryttarna får för resultat, för i bästa fall kan man bara satsa på att rida en dubbelnolla ^^
Men det kommer bli en tidig morgon, hur tidig ska jag snart beräkna. Men nu ska jag snart sova, TAGGA TAGGA TAGGA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0