Fredagkväll

Ja, jag åkte ner till stallet så sent som tio i 7 tror jag. Jag hann rida däremot, för Torun hade en privatlektion efter.
Mache var lite stressad i början, hon ville bara springa. När jag försökt göra allt slängde jag spöet. Hon har aldrig blivit stressad av att jag bara haft det i handen innan, så det blev lite knasigt. Men hädanefter får jag väl ha det liggandes i kanten så jag kan ta det när det behövs :)
Idag bytte hon däremot efter många enkla byten även från vänster till höger. Nu tänkte jag låta det ligga lite i några dagar, så hon inte blir för upphetsad på byten. Hon är så himla känslig för viktförflyttning så så fort jag flyttar mig lite åt fel håll så byter hon, till och med på rakt spår :P

Innan stallet hann jag skriva om min svenskuppgift, lämna in min biologiuppgift och nu tänkte jag snart gå och sova. Imorgon har jag jour i stallet, så det blir upp tidigt igen! Fast ändå inte så tidigt, jouren är halv nio så :P
På eftermiddagen ska jag skriva till Torun på träningstävlingen i dressyr, sen blir det ridning efter den.
På söndag ska jag förmodligen ha en fotosession med Mache och Olivia, så jag tänkte fixa till henne lite imorgon eftermiddag med, tvätta svans och man och även rycka den lite och vita benen och så :P Så hon är finis på söndag! :) Sen blir det massor av bilder förhoppningsvis! :D 
Fullspäckad helg, det bästa som finns! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0