För många frågor, för lite svar.

Så känner jag just nu. Jag förstår inte. Jag har så många frågor, och alldeles för lite svar. Varför? Varför jag? Mitt första riktiga förhållande, och så blir det så. Vad har jag gjort för att förtjäna det här? Och det enda svaret jag fick var totalt värdelöst. "Jag orkade inte!". Vad fan är det för ursäkt egentligen?! Jag är så arg, arg så jag gråter. Arg på människan, arg på mig för att jag blir ledsen över någon som inte är värd det. Så fruktansvärt arg på mig själv. Det finns inga ord för att beskriva hur mina känslor är just nu. Allting är förstört, min syn på förhållanden, min syn på män, min syn på mig själv. Tack, jag bugar och bockar och säger ett stort fett jävla TACK för att du gav mig detta. Tack så jävla mycket, misstro för allt och alla, tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de känns så nu men de kommer inte alltid att kännas såhär tid är de som kan läka sådana sår. Och de må vara ditt första förhållande men inte ditt sista!

Svar: Nej, det är väl tur det! Men det kommer vara svårt.
Linnea Lindquist

2012-10-03 @ 14:40:52
Postat av: Syster

Han är inte värt det eller dig <3 Rise above! Du kan inte göra något åt det, och den enda som mår dåligt av att du mår dåligt är du för han bryr sig inte. Du är bättre än honom!

Svar: Vi har rett ut allting nu så nu är det okej igen :) <3
Linnea Lindquist

2012-10-03 @ 16:28:36
Postat av: Tina

jag har gått igenom det där! och vet du? jag har kommit ur det också! du får se det som en erfarenhet rikare. för din näste kommer du vara lite mer kräsen och det kommer alltså bli lite bättre. till slut hittar du den bästa. nu tänker du säkert att han var den bästa (så har jag också tänkt) men jag lovar och jag vet, att det finns en bättre. såklart inte den bästa för han är min pojkvän ;) men bara stå på dig och var stolt och tänk att du inte behöver någon kille utan du klarar dig själv! den dagen du har funnit det då står han där ute och väntar på dig, mc dreamy!! då är det frågan om du vill ha honom istället! som min mormor sa, kärleken är evig men föremålet skiftar!

2012-10-03 @ 21:53:01
URL: http://urtinassynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0