Daniels häst är min drömhäst!

Eller iaf det jag såg av den. Jag kom precis hem ungefär från Helsingborg. Jag ska in där på fredag också, kanske imorgon på förmiddagen också bara för att jag kan ;) Och sen ska jag handla ett par stövlar, så bra pris hittar jag dem inte för igen!
Jag såg iaf denna hästen då, Daniel Zettermans ena som han red. Ett skimmelsto, sportig i typen med grymt fina former, som rörde sig helt ok och hoppade grymmebra! Dessutom var bara denna lilla häst bara 5 år! Den var också ganska feminin av sig, för Daniel såg stor ut på den och han är inte så lång annars ;) Perfekt tjejhäst och sen var det ju en skimmel också! Kärlek direkt på bara färgen ju! <3
Nu ska jag iaf byta om och sen ska jag bege mig till "min" lilla femåring som ska hoppa bana nu! :D Hoppelihopp ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0