Avicii's nya låt

Har ni hört den? Ganska lam för att vara Avicii men ändå rätt okej! Superlove heter den, finns på Spotify och säkert på Youtube också :)

Idag har det varit Torsdag hela dagen! Jag har varit i skolan, haft tre grymma lektioner och egentligen slutade jag tolv, men jag var kvar till hela fem i två! Haha, jag hade ändå inget vettigare för mig och då stannade jag kvar med Becca på skolan tills hon skulle på Star For Life :) Vi hade lite halvt disco i matsalen igenom min telefon haha. Bara vi två där så ganska okej!
När jag väl kom hem, tåget hem förresten var SVINKALLT! Kallare på tåget än utomhus ffs! Hur nu det går ihop. Iaf, när jag kom hem städade jag upp på hallbyrån och telefonbänken, så vi kan börja tända ljus där, börjar bli lite svinkallt här också liksom ;) Iaf, sen dammsugade jag hela huset och tvättade golvet. Överallt förutom mitt rum och badrummet. Ja, och Stoffes men det får han ta själv! Eller så får han gömma pengar på sitt rum så jag kan städa det ;) haha!
Nu ska jag bege mig ner till hästen, tänkte bara skritta henne lite idag och böja igenom henne. Hon hoppade igår så hon har nog rejäl träningsvärk, plus att det är första dagen på "den tiden i månaden" och jag har rejält ont. Ändå överlevde jag dagen utan att svimma! :) Så jag tänkte bara skritta henne lite, barbacka! haha, dags att lära sig det med ;) Får ta någon till hjälp för annars kommer jag nog åka i backen.
Iaf, imorgon är det fredag, jag åker till skolan 20 över 7 och börjar tio! därefter är det lov i en vecka, som sagt, jag kommer avlida av tråkighet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nejdå, du hinner inte få tråkigt. Du börjar med att kliöpa Dunder, fortsätter med att rycka Dellas och hans manar och sen... Nähä, tråkigt ska du då inte behöva ha :-D

Svar: Hahah, Annica, du håller mig allt sysselsatt! :D
Linnea Lindquist

2012-10-25 @ 19:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0