Allt som kunde gått fel..

Har fanimej också gått fel idag. Men jag är lika glad för det! Man kan antingen skratta eller gråta och jag väljer att skratta åt det :)
Dagen började med att jag försov mig så jag missade 07.21 tåget. Fick ta det 07.53, det fastnade i Åstorp pga signalfel. Stod stilla där i 25 min. Sen fick vi köra med reducerad hastighet fram till Bjuv. I Mörarp fick vi invänta ett annat tåg, och stod stilla i fem minuter där med.
När vi väl kom till HBG märkte jag att jag missat 27:an med tre minuter. Retligt, så jag tog 1:an till Dalhem och gick därifrån. Jag fick upp värmen iaf, det är det ingen tvivel om!
Efter lunch hade vi hoppträning, ja och det gick väl ganska bra också. Gurra var duktig, jag fick rida henne istället för A-man gick Spiden.
Bussen hem från skolan körde fel, TVÅ gånger dessutom! Däremot satt vi där bak och flinade åt honom, och samtidigt som vi sa ganska högt att vi skulle missa våra tåg så han kunde åtminstone stampa på gasen! Bussen kom till knutan 46 och jag sprang ner till tåget, som precis när jag kom ner stängde dörrarna förutom en som en snäll kille höll upp, så tack för det! Jag kom alltså iaf med tåget och det var bra :)

Nu ska jag ner till stallet och rida. Ganska fint väder idag ändå, så det blir kanske ute, vem vet? ;) Sen ska jag hem och duscha och packa ner lite saker, sen ska jag hem till min syster som jag ska sova hos inatt, för hennes pojkvän är borta!

Imorgon kommer det lite nytt och överraskande faktiskt! Ni får helt enkelt se då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0