You've got that one thing.

I morse undrade jag vad i helvete jag gjorde på det tidiga tåget. Jag hade egentligen inte speciellt mycket att göra nämligen, och Simon kom aldrig. Det visade sig senare att han inte började förrän 9, vilket jag fick reda på när jag var inne i Helsingborg :P 
Jaja, jag satt iaf med Fanny under första halvtimmen. Hans och Misse kom också sen och sen satt vi där tills Rebecca och de andra kom, då gick vi ner och kollade hästarna. Jag stod först på Gunvald. Sen fick vi reda på att varken Hanna eller Mikki kom till spiden så vi bytte runder så jag fick Harald, Rebecca fick Anastasia och Johanna fick Gunvald istället :) 

Ja, och dressyrpasset gick så bra idag! Harald var superfin, jag fick fin känsla flera gånger och han var allmänt mysig. Redan innan, när vi skulle ställa upp dem på medellinjen så tryckte han huvudet i bröstkorgen på mig :') Jag tror hästarna märker av om man tycker om dem eller inte, för han är alltid sån mysig mot mig, och jag har inte sett honom göra så på så många andra :) 
Vi gjorde iaf lite olika övningar, skänkelvikning för ytterskänkeln på långsidorna, öppna på medellinjen med volt på mitten och lite sånt. Han var iaf oerhört lyhörd, som vanligt, men idag lyssnade han till och med tillbaka! Han slog endast upp huvudet för en sekund när jag bröt av från galopp till trav men ingenting när jag gjorde det från trav till skritt, jag höll honom aktiv hela tiden och lite lätt inåtställd och det funkade! 

Iaf, jag bestämde mig för att äta, så det gjorde jag. Och jag hann fanimej ändå med bussen! Helt otroligt, första onsdagen som vi gjort det, och det är nog för att vi red för Ida-Maria och hon har koll på tiden. Lite enklare då! ;)
När jag kom hem stack jag direkt och mockade hos Mache, så jag hade det gjort :) Så nu ska jag bara chilla resten av kvällen, lyssna på musik, duscha, äta och sen sova tidigt idag, för det var hemskt var trött jag var i morse haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0