You're giving me a heart attack, looking like you do.

Äntligen hemma! Eller, jag har faktiskt varit hemma nu i en dryg timme. Tävlingarna slutade strax efter 5 typ, sen hade jag insläpp med Malin också som kom hem vid 6.
Dagen har gått bra, väldigt långsamt bara. Himla långa banor, långa vägar men korta tider haha! Ida, domaren, är iaf snabbt på det och har bara 10 minuter bangång mellan klasserna ;)
Iaf! Eftersom det är tävling fick Mache vila. Det gör henne bara gott iofs, för hon har gått hela veckan.
Iaf, imorgon tänkte jag att jag skulle rida. Kanske även Della, om jag får för Annica och Alva, ska fråga dem.
Nu tänkte jag iaf titta lite på film, och sen ska jag sova i tid idag. Jo, visst. Det blir ju säkert så också!

Quantum <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0