You don't know you're beautiful, that's what makes you beautiful.

Wow, 1D har verkligen blomstrat i mina ögon, jävel vad de är talangfulla egentligen! Hörde Little Things idag, den släpptes i fredags. Så duktiga!

Knät är mycket bättre nu, inte svullen längre, dock så knäpper det i det varje gång jag böjer det. Jaja, jag har haft sånt innan, det går över. Förhoppningsvis. Det som skrämde mig var att det inte brukar vara så så länge, det brukar gå över över natten, men det har varit kvar i tre dagar nu. Nästan fyra :/ haha, jaja! Idag ska jag rida, om jag så ska länga läderna så jag nästan inte behöver böja benet. Imorgon är det hoppträning i skolan så :)
Hela morgonen har jag suttit och lyssnat på One Direction, kan verkligen inte sluta kolla på deras framträdande på X Factor i fredags. Helt grymt vad de är duktiga! Älskar deras Live While We're Young och Little Things. Kan också vara för att min favorit har en solodel i båda låtarna ;)

Nu ska jag iaf fortsätta med mitt arbete med Stoffes rum. Och därefter ska jag fortsätta med mitt rum :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0