Tillägg om min bror.

Mina kära bror, Stoffe, är nog en av de roligaste människorna jag har träffat och kommer att träffa. Det finns inte en tråkig stund när han är med i bilden, med kommentarer helt out of the blue och fula miner. Dessutom kommer han med skämt och som pappa brukar säga, man viker sig dubbel av skratt när han är hemma här. Idag sa han dessutom en så grym sak(tyvärr kan jag inte ta det här) men det känns faktiskt väldigt bra att ha en bror som Stoffe. Han finns dessutom alltid och hjälper en gärna. Det bästa är att vi faktiskt kommer överens jävligt bra, vi har också små fights, men aldrig något allvarligt. Det slutar oftast med att jag viker mig för att han är så satans smart, och överrumplar mig med fula kommentarer haha! 
Men iaf, det är ändå kul att ha en bror som Stoffe :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0