Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen, listen!

Looooooove 1D's låt Tell me a Lie! Wow alltså, Zayn's solo i den också, såå bra är den!
Just nu har jag typ 7 favoriter av deras låtar, More than this, Tell me a lie, Stole my heart, Live while we're young, I want, Little things, One thing och Up all night. Oj, 8 blev det tydligen! haha, men de andra komma inte långt efter.
Nu ska jag sova iaf, även fast jag får lite sovmorgon imorgon faktiskt. Ska ta tåget 07.21 istället för 06.53 imorgon, så får typ 25 min sovmorgon haha :P

Btw, skulle föna håret nu ikväll, försöker sätta igång skiten innan jag ens satt den i väggen, Good Going! Slutar aldrig förvånas dock.
Imorgon är det fredag, fuck yeah! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0