Tearing me apart cause you don't see.

Tisdag! Underbara tisday! Terrific Tuesday!
Jävel var dagen började bra, kurssamtal på svenskan med Jonas, fick reda på var jag ligger, vad jag fick på insändaren och min utvärdering. Helt överlycklig! :D Det gick alltså väldigt bra och över förväntan :'D
Efter det hade vi lite språkuppbyggnad :)
Engelskan idag bestod av förberedelser inför de nationella proven v 48 och 49. Gick som vanligt :) bra alltså.
Sen hade vi klassråd och vi fick reda på lite mumsiga saker! Jag vet inte om vi får säga något så jag skriver därför ingenting om det ;) Måste ju respektera skolan! Vi kollade också färdigt på Easy A, som vanligt är den filmen så jävla bra! Vi visade också en sak för Annette, som vi tyckte var ganska barnsligt och på en väldigt låg nivå. Och därefter hade vi iaf lunch och sen slutade vi.
Jag lyckades såklart somna på tåget, fick sån jävla migränhuvudvärk mellan engelskan och klassrådet, så jag stod och yrade i matkön. Kändes ungefär som om jag skulle svimma vilken sekund som helst, fick tunnelseende och skit. Så på tåget hem, hann jag somna innan vi ens kom till Påarp! Sjukt, det tar bara nio minuter till Påarp! Iaf, konduktören väckte mig genom att peta på axeln haha, så jag vaknar till och ser att det är den snygge konduktören också! Johanna bara "haha, jag tänker inte väcka dig!" Jävla jävel! :P

Väl hemma bytte jag kläder direkt och stack till stallet. Tog in nästan alla hästarna själv, vi hjälptes åt med de sex sista hästarna. Därefter spolade jag Maches leriga ben, hon börjar faktiskt acceptera det mer och mer nu! Hon har aldrig gjort det innan haha :P
Ridningen gick sådär, jag red henne väldigt mycket på yttertygeln och tillslut släppte hon igenom. Då blev hon riktigt trevlig att rida på!
Iaf, efter stack jag hem, duscha och åt och fixade allt färdigt så jag kan sova i tid ikväll! Imorgon blir det skolan igen på morgonen, ridning på förmiddagen och slutar sen tolv. Skönt och så!

Nu ska jag iaf fortsätta med mitt tråkiga liv, innan jag sa sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0