Spare me what you think

Denna dagen gick fort! Ojoj, helt plötsligt hade jag slutat och var hemma igen. Idag har det nog varit en bra dag för våra lärare, för det var hemskt vad de har varit glada! Engelskan har nog aldrig varit så rolig, Anders var alltså på bra humör :) Även fast jag bara var där i en halvtimme, för sen hade jag utvecklingssamtal. Det gick också bra btw! Annette skulle plocka fram min närvarostatistik, och sa bara "Jaa.. det ser ju bra ut!" Haha, helt grönt ;D
På svenskan hade vi idag lite stavningskoll, och därefter lite koll på särskrivning, honom/henne/han/hon, etc. Jag och Rebecca satt också och googlade särskrivningar, så grymt roliga!
Lunch efter det, också himla kul, som sagt, Anders var på gott humör ;)
Nu ska jag iaf upp till mamma och leta rätt på ett par skor, se om de finns kvar :) Sen ska jag ner till stallet och mocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0