Snabbt om torsdagen som varit.

Idag är det torsdag, har faktiskt varit det hela dagen! Denna torsdag har gått fort, matten imorse gick bra, därefter engelskan som också gick super! Svenskan var nog den enklaste lektionen någonsin, vi skulle läsa igenom introduktionen till vårt nästa ämne; Antiken! Till min förtvivlan såg jag också att vi ska läsa på danska! :O Kommer inte överleva detta avsnittet, jag skojar INTE.
Iaf, lunch sen och fisksoppa (?) som faktiskt var helt okej! Tills jag hittade räkor i den, tvi och blä alltså! ;o Rebecca fick dem och sen käkade vi kladdkaka till efterrätt :) Himla bra skolan jag går på alltså!

Tåget hem var fullt av dagisbarn, trodde seriöst jag skulle avlida. De skrek och gapade och kunde verkligen inte hålla käften! Och sen, alltså, att Axel blir fascinerad av bussarna utanför tåget kan jag förstå, han är två år. Men när man är 6-7 år så får det väl vara nog med sånt? De satt och sa "Vi kör fortare, vi kör fortare, na nana na na" när vi körde förbi en buss -.- Liksom, no fucking shit?! Eller som när vi körde ut tunneln inne i Helsingborg, "Oj vad ljust det blev!" Hallå? Kom ni inte precis utifrån? Trodde ni vi skulle stanna i mörkret för all evighet eller?! GAAH, galen blev jag. Sen satt de och sparkade på mig också, jävla ungjävlar :@ ARRRGGHH!

Iaf, väl hemma satte jag mig vid datorn igen, hehe. Pappa skulle ner och handla så åkte med honom till stallet, mockade hos Mache under tiden som han handlade och sen hämtade han upp mig igen när han handlat färdigt.
Ikväll har jag också käkat pannkakor! Supergott, looove it!
Imorgon är det fredag och jag har tvingat med mig Simon på tåget, wiiie! Haha, det kan han gott göra efter onsdagens missförstånd ;) Nä, jag skojar bara, men det är väldigt snällt av honom att göra det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0