Mitt sista inlägg är skrivet!

Haha, nästan iaf, men på denna bloggplatsen är det färdigskrivet! Jag kommer numera att blogga tillsammans med mina tjejer, Rebecca och Johanna, och istället för blogg blir det nattstad! Detta är alltså mitt sista inlägg, eller egentligen är det förra inlägget mitt sista inlägg för detta ska bara presentera den andra bloggen ;)
Vårt bloggnamn är RELLAJ, som står för våra namn :) Förhoppningsvis blir det en succé! Haha, vill ni får ni gärna följa med mig dit, jag vet att mina riktiga läsare kommer göra det, men det skulle vara trevligt ifall ni kom med över allihopa, vi kommer behöva allt stöd vi kan få! :)
Gå in och kolla den! Den är under uppbyggnad men den kommer snart igång på allvar :)
RELLAJ
RELLAJ

Kommentarer
Postat av: Sofie Malmgren

Kommer absolut fortsätta följa dig! Du skriver så bra inlägg :)

2012-11-22 @ 20:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0