Maybe this is a mistake, I'm a fool.

Tävlingar idag igen! Domartornet från halv nio till två, och därefter hjälpte jag till och plockade ihop banan.
Idag har jag dessutom ridit två pållar, Della och Mache. Della har inte blivit ordentligt igenomriden på två veckor, sedan ponnytävlingarna och var ganska stel. Hon släppte fint iaf i slutet, duktig ponny!
Mache fick en lite hoppträning idag, vi tränade teknik med bom - hinder - bom och det med både oxer och räcke. Hon var jätteduktig! Det kändes också som om hon vuxit både muskulärt och på höjden, för hon var starkare och inte lika låg i framänden. Hon bar upp mig bättre idag! Och det är nog för att föregående vecka gick hon lektion alla dagar och det över tygeln, så då kom hon upp i formen lite. Lite käftig i början så jag började med att skritta och böja runt om hinderna, och det gick bra. Som sagt, väldigt mycket starkare, och trevlig att rida idag! <3

Imorgon är det skola igen, och ridning. Jag fick A-man en period till förresten, för de tyckte att det funkat så bra, och sen hade jag inte fått rida honom så många gånger som de andra. Kul! :)
Nu ska jag iaf sova, jag såg precis MTV EMA's och 1D vann både Best New och Biggest Fans, och det var det enda jag ville se!
Iaf, godnatt iaf, för nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0