I'm still wide awake.

Ojoj, missat en dags bloggning! Så är det i mitt "stressiga" liv. Nej, men jag hade inte så vettigt att skriva om igår, åtminstone inte till ett helt blogginlägg, så det fick va så. Jag var i skolan på förmiddagen och slutade tolv, sen åkte jag hem och satt vid datorn ett tag. Var på möte sen på anläggningen, mockade och gick hem. Mer hände inte, intressant ellerhur? :)

Idag har det hänt desto mer! Matte första lektionen, fick reda på att vi ska ha ett litet "test" imorgon på räta linjen. Det kommer nog gå bra! Hoppas det iaf O.o Jag lämnade också in min utvecklingssamtalslapp för första gången i tid! :O Mirakel!
Efter det hade vi lite biologi, och sen ridning.
A-man var till en början spänd och höjde nacken bara. Sen när han väl började slappna av så började han istället dra i bettet för att undvika arbete. Ann bara "Ja, han gjorde så med Jörgen igår också, så bara säg till honom på skarpen, gör halt när han gör så!" När det funkade, då gjorde han verkligen allt för att komma undan arbetet, skyggade för minsta lilla, slängde sig iväg i världens slängtrav vid minsta lilla beröring och "älgade" sig. Så jag fick lite av en styrketräning faktiskt! haha!
Iaf, tillslut skyggade han 20 meter innan han kom fram till Ann, vet verkligen inte vad som flög i honom idag! Galoppen gick bra, även fast han var lite överpigg där också ;) Gullig hestapålle!!

Efter åkte jag in på knutan och satt med Anna på donken tills tåget skulle gå. Nytt tåg hem! Helt underbart, slapp få ont i ryggen ;) Får så frruukktansvärt ont i ryggen utav de gamla tågen. Hemskt!

Imorgon har jag alltså mattetest, direkt på morgonen. Sen har jag engelska och därefter svenska, där vi ska ha muntlig redovisning om vår insändare som vi lämnade in innan lovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0