I'm good at wasting time.

Precis vaknat! Eller för 45 minuter sen, och det var det längsta jag sovit på hela lovet :P Men jag somnade inte heller förrän typ två, pga mitt knä :(
Jag sitter just nu och sjunger som vanligt, just nu är det Introducing Me med Nick Jonas, också där rubriken kommer ifrån :) För er som inte vet är sång min lilla hobby, och man kan höra mig gå och sjunga i stallet, i skolan, på byn, lite överallt, jag skäms inte :D Jag tycker det är roligt, jag brukade tävla i det också (Jag kom trea i en tävlingen, där Robin Stjernberg vann för ett par år sen) men jag finner inte riktigt tiden till det och hästarna. Därför får det bli inskjutet lite här och var :)

Knät är alltså fortfarande inte bra, men jag håller det lindat för att dämpa svullnaden, hoppas det blir bra innan måndag! Det har förändrats mycket sen igår, lite skillnad men inte mycket.
Nu ska jag sluta skriva för jag känner att jag bara babblar på, om helt random saker haha. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0