I wanna stay up all night and jump around.

Jag känner mig så himla pigg för tillfället, inte bara just denna sekund, utan i denna delen av livet. Allting är så himla enkelt, jag är fanimej alltid glad nuförtiden! Går ju inte heller att vara något annat när man har världens bästa vänner <3

En sak som inte är så glad är ändå att pappa måste opereras för att han ska kunna bli bra i ryggen igen. Det går inte att fixa på något annat sätt, som det ser ut på röntgenbilderna. Vad jag kan se så har en kota i nedre ländryggen flyttat sig ca en halv cm inåt, vilket är ganska mycket, med tanke på att de inte ska flytta sig. Den ligger alltså också emot alla nerver i ryggen och det är inte så jävla trevligt att gå med. Tyvärr måste han också läggas in då, för han fortfarande tar medicin (och jag höll precis på att stava fett fel på medicin, jag skrev först medecin innan jag kom på mig själv. OJ vad Jonas hade blivit arg på mig där!) för hjärtattacken i somras och måste alltså ligga inne på bevakning i typ två veckor innan operation. Allt är alltså en himla soppa, men det är bara att slurpa i sig den och hoppas på att den smakar gott, precis som alla andra soppor. Om vi säger att det är en potatis- och purjolökssoppa så smakar det smaskens ;) Haha, gud vad jag pratar strunt! Iaf, det är läget just nu, får hoppas allt löser sig på bästa sätt!

Kommentarer
Postat av: Syster

Vi åt en mexikansk soppa här ikväll, med potatis, lök, linser och köttfärs samt lite buljong och kryddor. Den kan smaka likadant som den för den var god!

2012-11-19 @ 22:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0