Hoppträningen med A-man

Dagens hoppträning gick mellanbra, han var varken jättedum eller jätteduktig. För att vara så grön som han är, så var han jätteduktig men inte den bästa hoppträningen jag gjort med honom.
Framridningen innan däremot, där var han så grymt fin! Han var så grymt fin, samlade sig till och med lite i galoppen istället för att springa iväg och bli lång som en följetång. Han blev till och med lite svettig! :P
Hoppningen gick som sagt sådär, han kastade sig lite över hinderna istället för att ta tag i dem mer. Jag fick iaf stort beröm av Ann, det enda hon ville var att jag skulle stämma av honom oftare. Jag är bara så rädd att han tappar sin bjudning på hinder, just eftersom han är så lite hoppad. Men men, bara att göra som hon säger! :)

Annars idag har vi bara haft entreprenörskap, biologi och naturkunskap. På rasten var jag, Rebecca och Johanna nere och skulle kolla vilken häst vi skulle ha. Blir lite omflyttningar just nu liksom :) Haha, denna konversationen uppstod:
Jag - Men, jag ska ha Harald på öppet huset, han står på Johanna idag?
Ann - Ja, men vi får ordna det på något vis..
Rebecca - Men skitsamma, du kan rida alla hästar ändå!
Ann - Aa, precis!
Hahah, gulligt värre! Blir lika glad varje gång :')

Nu ska jag iaf snart upp till mamma och bli masserad, det BEHÖVS (med stora bokstäver!) om vi säger så. Så satans spänd, pallarnt! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0