Händelserik måndag!

Hur nu en måndag kan vara händelserik ;)
Iaf! Dagen började med att vi skulle skriva ut 100 affischer och laminera dem också. Det tog ungefär hela förmiddagen! När vi hade trettio stycken färdiga gick jag ner ensam till ettorna och delade ut dem, samt skickade runt listan. Samtalade lite med ettorna också, måste säga att de är himla trevliga! :)
Sen gick jag upp igen och så fortsatte vi att laminera tills alla var färdiga, och kvart över 11 gick jag till den andra ettan tillsammans med Johanna denna gången. Efter det hade vi lunch och jag hade elevrådsmöte, men jag bad Johanna vänta på mig samt vakta min telefon. När jag var färdig gick jag och skulle ta telefonen, då hade Johanna skickat sms till mig, fastän att hon visste att jag inte hade den! xD Så dåålig!!

Hoppträningen idag gick super, A-man var SÅÅ fin på framridningen. Och sen hade vi ett litet snack med Ann och efter det gick det om möjligt ännu bättre!
Han kickade ett par ggr i galoppfattningarna i vänster varv efter ett tag, men annars var han fin! Drog lite mot hinderna och så men annars var han super! :)
Bussen hem satt jag igen och pratade med ettorna, bland annat Evelina och Felix. Som sagt, de är himla enkla och trevliga att prata med ;) Sen satt jag istället och pratade med Fanny och Alex, på tåget hem. Och när jag kom till Perstorp pratade jag med Simon! haha mycket prat idag! :P Men det är härligt!

Imorgon är det tisdag och vi börjar dagen med Svenska. Och därefter Engelska, sist Mentorstid, så ganska chill dag imorgon. Jag ska iaf inte till stallet idag, isf bara snabbt och mocka. Så himla trött nu, sov lite dåligt i helgen och i natt så! :) Det har iaf skett en drastisk vändning, ett år sen hade jag stannat hemma på måndagen om jag sovit dåligt på helgen, nu åker jag till skolan, är pigg och står istället över stallet när jag kommer hem! Tycker jag börjar bli lite duktig med mitt skolarbete faktiskt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0