Händelserik dag med tjejerna!

Ja, jag hade skrivit jättelångt, men sen kraschade mitt internet (igen) så jag gör inte om det. Iaf, kortfattat, tåg till Hbg - Johanna trillar med cykeln och missar tåget - Tåg till Ä-holm - Möter upp tjejerna - McDonalds - missar bussen till stationen igen pga idiotchaufför som blinkar ut och kör precis när jag kommer fram till dörren, efter att ha sprungit till hållplatsen. Som grädde på moset så knäckte mitt knä till och fick se gå resten av kvällen med ett ont knä :P
Vi bestämde oss istället för att gå till Rebecca istället för att vänta på nästa buss, som skulle komma en kvart senare. Väl vid rönnehallen mötte vi också Alva, sen gick vi till Rebecca och käkade fruktsallad med varmt vit chokladsås.
Tillbaka till busshållplatsen, jag gick och sjöng lite smått. Haha, Johannas kommentar på det! Tack vännen :))

Bion var kanske inte den bästa filmen jag sett, lite som Hangover fast girl-version ;) Men det var himla trevligt att umgås med fina flickor! Fler gånger jaoo! :D

Nu ska jag bara chilla innan jag ska smeta på lite arnika på knät och be för att det är bättre imorgon. Och imorgon ska jag till skolan igen, typ hela dagen eller något sånt, jag ska glo på Angelo när han hoppar mellanrundan :) Och sen ska jag också handla stövlarna om de finns kvar. Därför ska jag också ha ridbyxor på mig, skitsnyggt! (Y) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0