Freaky Friday!

Kändes lite så idag ja. Jag var på skolan redan halv 9, gjorde mitt Entreprenörskapsarbete. Sen hade vi entreprenörskap med B-klassen och pratade ihop oss om showen.
Efter det var det matte, men Gunnar hade båda klasserna samtidigt så det var lite kaos haha. Lunch sen iaf, god mat! Kycklingklubbor, klyftpotatis och beasås! Helt ok :)
Engelska efter lunch och jag och Malin gjorde vårt muntliga nationella prov. Haha, bästa någonsin, Anders var grymt rolig idag!
Och när vi gick ut från klassrummet stod det typ 5-6 hästar i volten, och en blev rädd för oss när vi gick förbi. Då blev det värsta dominoeffekten, och alla blev rädda efter hand, kastade sig och stegrade. Anders bara "Jaha, vad var grejen med det där? Var det vi eller?" haha! Kaoosss!!
Iaf, när vi sen slutade sa Anders åt oss to fuck off, och vi åkte hem. Vi har lite udda lärare, men så grymt härliga ändå!
Jo, och den muntliga kändes bra, hoppas det visar sig lika bra i betyget!

När jag sen kom hem äntligen, jag gick från stationen också! Det tog exakt 27 minuter! Gick ungefär lite mer än halva med Linus och babblade, kul att catcha up lite.
Nu är det helg iaf! Efterlängtad helg faktiskt, kanske får en sovmorgon iaf! ;)

Jag fick också reda på att jag ska rida Harald på Öppet Hus, fina Haraldi!! Då i dressyr :) Så jag ska vara på skolan redan 10.15 och knoppa och göra honom finifin! Kul :D
Nu ska jag iaf ner till stallet och rida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0