Filmtime!

Tjoho, nu har jag landat hemma igen, duschad och redo för morgondagen! Inte för att det är något speciellt med den, men ändå! :)
Dagen började med att jag tog tåget tidigare med Simon, och var på skolan 08.16 typ (Börjar 10), fick utskrivet en dator och satte igång med mitt entreprenörskapsarbete. Dessa sovmorgnar är faktiskt vääldigt bra till sånt! Slipper göra någonting hemma :)
Klockan tio hade vi biologi igen, någon film och därefter en ordlista. Sen hade vi sitsträning på ridningen idag! Jag och Johanna hade Dubai och hoppsadel dessutom! haha, gick väl bra, kändes bra iaf!
Lunch efter det och good mat så jag stannade på skolan. Det var tänkt till 13.24 bussen, men det blev till hela 14.54! Haha, blev omtalad mer än en gång att jag var dum i huvudet som stannade på skolan i tre timmar efter jag slutat! haha!
Väl hemma i Perstorp stack jag direkt till stallet och mockade hos Mache. Tog även Felixs råd och borstade henne lite. Dock märkte jag att hon redan glänste så man kunde spegla sig i henne så det var inte så jobbigt! Trimmade manen lite med, det var dags nu ;)
Och nu har jag duschat, ska snart äta (<3) och under tiden tänkte jag sätta igång LOL bara för den är så jävla bra den filmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0