Don't you know that I can't stand when girls say I want, I want, I want.

Torsdag och snart är denna vecka också slut!
Idag har jag först haft mattetest på första lektionen. Sen hade vi rast och sen engelska. Såg klart på Love Actually, och efter filmen fick vi reda på att vår lärare hade bett om sin flickväns hand in marriage! Så himla gulligt! :'D
Sen hade vi svenska, muntlig redovisning O.o Haha, det gick bra! Tror jag lyckades iaf :) Var inte speciellt nervös faktiskt, är ju lite van :)
Slutade sen, åt lite soppa och sen kladdkaka!! Gottigt! :)

Tåget hem var först försent att inkomma 14, som förlängdes ett par ggr och det ankom 21 -.- Avgick iaf 23 typ, och var ca tio minuter försent hela vägen, eftersom alla tågbyten blev flyttade. Seeegt!

Nu sitter jag här med en katt i tröja, hon ska tvunget upp i knät på mig hela tiden!! Vet inte vad som hänt med henne, hon har aldrig varit kelen innan :S xD Haha! Och nu ska jag käka pannkakor!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0